Donarosso

Politică de confidențialitate

De aici puteți descărca următoarele formulare pentru:

  • Accesul la datele personale
  • Portabilitatea datelor personale
  • Rectificarea datelor personale
  • Restricționarea prelucrarării datelor personale
  • Ștergerea datelor personale 

    Confidențialitatea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor este unul dintre angajamentele fundamentale ale DONAROSSO SRL („Compania” sau „noi”) care va avea în vedere și va respecta principiile legale aplicabile astfel încât prelucrările de date să fie caracterizate de legalitate, echitate și transparență, iar datele colectate să fie adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care sunt prelucrate.

    Luăm în serios drepturile dvs. în privința protecției datelor, motiv pentru care vă asigurăm că datele dvs. cu caracter personal vor fi tratate într-o manieră sigură și confidențială și numai după informarea dumneavoastră cu privire la scopurile prelucrării, drepturile și măsurile adoptate pentru asigurarea securității prelucrării datelor cu caracter personal.

    Politica de Confidențialitate ce urmează descrie:

  • scopurile pentru care colectăm și folosim datele dumneavoastră personale;
  • motivele de prelucrare pentru astfel de scopuri;
  • categoriile de date cu caracter personal pe care le colectăm de la dumneavoastră și care sunt procesate;
  • durata procesării acestor date;
  • drepturile dumneavoastră în calitate de persoane vizate și modul în care le puteți exercita;
  • cui putem dezvălui datele personale.

 

Compania procesează datele personale menționate ca obiect al Politicii de Confidențialitate, în conformitate cu principiile stabilite în legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE („GDPR”).

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politica de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări conform cerințelor legale ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale prevederilor legale aplicabile. În cazul oricărei astfel de modificări, vă vom transmite versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, pe care avem rugămintea de a o accepta în mod expres.

1. Cine suntem? Cum ne puteți contacta privind aspecte legate de date cu caracter personal?

Societatea noastră, DONAROSSO SRL, este o persoană juridică română, identificată prin CUI RO43441825, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J23/6048/2020. Sediul social al societății noastre este în Str. Ion Lahovari nr. 9/1, sat Dumbrăveni, com. Baloteşti, jud. Ilfov. Ne găsiți și la adresa de e-mail: office@donarosso.com.

În ce privește protecția datelor cu caracter personal, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs. cu caracter personal. Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs., vă informăm că, strict în ce privește protecția datelor cu caracter personal, ne puteți oricând contacta la adresa de e-mail: office@donarosso.com.

2. Ce sunt datele cu caracter personal și ce presupune prelucrarea acestora?

„Datele cu caracter personal” reprezintă orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă, iar o persoană identificabilă este acea persoană care poate fi identificată direct sau indirect, în special prin referire la un număr de identificare sau la unul sau mai mulți factori specifici fizic, psihologic, mental, identitate economică, culturală sau socială.

Prin „prelucrare de date” se înțelege orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.

3. Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm?

În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel:

  • Cu ocazia plasării de către dvs. a unei comenzi, ori cu ocazia transmiterii către noi a unei solicitări, ori cu ocazia creării unui cont pe site-ul nostru, probabil ne veţi transmite numele și prenumele dvs., adresă de e-mail, adresă de domiciliu;
  • În cadrul colaborării noastre, există posibilitatea de a ne transmite informații suplimentare, precum: număr telefon, adresă de e-mail, adrese aferente conturilor dvs. Instagram și/sau Facebook, Zoom, Twitter, Skype, precum și ale altor conturi, furnizate de dvs., disponibile pe alte rețele de socializare. Numărul de telefon şi adresa de e-mail furnizate vor fi principalele mijloace prin care vă vom putea contacta pentru prestarea serviciilor noastre;
  • Când achitaţi contravaloarea serviciilor prestate de noi, ne puteţi furniza informații suplimentare precum detalii de facturare, anume adresă de domiciliu, CNP şi IBAN.

 

Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm, ulterior, anumite informații cu privire la comportamentul dvs. în timpul vizitării site-ului nostru web, pentru a vă personaliza experiența online. Lista acestor date poate varia în funcție de natura și caracteristicile serviciilor și activităților contractate de dumneavoastră sau în legatură cu care vă manifestați interesul, precum și de prevederile legale aplicabile activităților prestate de Companie.

Nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit vârsta de 18 ani.

4. Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării?

Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:

A. Pentru prestarea serviciilor noastre în beneficiul dvs.

Acest scop general poate include, după caz, următoarele:

  • Prelucrarea achizițiilor realizate de dvs., inclusiv facturarea acestora;
  • Soluţionarea diferitelor cereri/întrebări/sesizări formulate de dvs.;
  • Rambursări potențiale.

 

Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este, în cele mai multe cazuri, bazată pe interesul legitim al Companiei pentru a vă putea oferi serviciile prestate de aceasta, dar și pe consimțământul dvs. sau pe încheierea și executarea contractului între Companie și dvs.

B. Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre

Ne dorim, în permanență, să vă oferim cea mai bună experiență. Pentru aceasta, putem colecta și utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. de utilizator sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii și cercetări de piață.

Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.

C. Pentru rațiuni de marketing

Vrem să vă ținem la curent cu privire la evoluția serviciilor noastre. În acest sens, vă putem trimite, prin canale de comunicare electronică (e-mail/SMS etc.) newslettere generale și tematice, informații cu privire la serviciile Companiei, precum și alte comunicări asemănătoare.

Pentru a vă pune la dispoziție informații de interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de utilizator pentru a vă crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs., și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă afectează similar într-o măsură semnificativă.

În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul dvs. prealabil, exprimat prin acordul expres dat la bifarea căsuţei corespunzătoare din cuprinsul prezentei Politici.

Vă rugăm să aveți în vedere că avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs, în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai târziu de 30 de zile calendaristice, cererii dvs.

D. Pentru apărarea intereselor noastre legitime

Pot exista situații in care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea. Aceste pot include:

  • Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;
  • Măsuri destinate interesului legitim al Companiei; de exemplu, în scopul constatării, exercitării sau apărării unui drept în justiţie, în scopuri administrative interne, pentru facturarea serviciilor prestate şi efectuarea plăţilor aferente, pentru protejarea dreptului de autor şi a drepturilor conexe;
  • Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

 

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.

5. Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal?

Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp există servicii ale Companiei care sunt prestate sau urmează a fi prestate către dvs., precum şi 6 luni după. Acestea vor fi șterse în momentul în care nu mai sunt necesare, în mod rezonabil, scopurilor autorizate sau atunci când vă retrageți consimțământul (acolo unde este cazul) și nu mai este necesar, din punct de vedere legal, ca noi să mai stocăm, în continuare, aceste date.

În anumite circumstanțe, am putea păstra datele dvs. cu caracter personal pentru perioade mai lungi de timp (de până la 3 ani), astfel încât să avem o evidență exactă a relațiilor dvs. cu noi în cazul oricăror plângeri sau probleme care pot să apară sau dacă noi credem în mod rezonabil că există o perspectivă de litigiu legată de datele dvs. cu caracter personal sau de tranzacțiile derulate.

În cazul datelor personale ce intră sub incidența dispozițiilor legale ce reglementează arhivarea documentelor, stocarea acestora se va realiza pe durata de timp impusă prin respectivele reglementări legale.

Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor date, prin completarea, semnarea și transmiterea, prin e-mail, la adresa office@donarosso.com, a Formularului de solicitare a ștergerii datelor cu caracter personal. Solicitarea ștergerii anumitor date cu caracter personal nu afectează legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimţământului înainte de retragerea acestuia.

6. Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal?

După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:

  • echipa de suport tehnic;
  • echipa de croitorie şi design;
  • Echipa de marketing şi ambalare;
  • serviciilor de curierat şi livrare comenzi
  • echipa de contabilitate;
  • echipa juridică.

 

În cazul în care ne revine o obligație legală, sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem, de asemenea, divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice, organe ale statului sau instanțe judecătorești.

Ne asiguram că eventualul acces la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizează în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor și confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.

7. În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal?

În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul României.

8. Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal?

Ne angajăm să asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei. Păstrăm datele dvs. cu caracter personal pe servere securizate, folosind algoritmi de criptare de ultimă generație. Anumite tipuri de date cu caracter personal (de exemplu, conținute în facturi) pot fi stocate pe suport hârtie, însă acestea sunt securizate, metoda de stocare respectând standardele de siguranță.

În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia ca transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermendiul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

9. Ce drepturi aveți?

Pentru a veni în sprijinul dvs., Compania vă pune la dispoziţie cereri concepute special pentru a vă ajuta să vă exercitaţi oricare dintre drepturile de mai jos. Puteţi găsi aceste cereri pe site-ul nostru, www.donarosso.com, în secţiunea special creată în acest sens.

Va rugăm să retineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:

  • Identitate și solicitări. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, vă rugăm să ne transmiteți orice cerere din partea dvs. cu privire la astfel de înregistrări, în scris, folosind adresa de e-mail office@donarosso.com și incluzând motivul solicitării dvs. Ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informații suplimentare care au ca scop confirmarea identității dvs.;
  • Onorarii. Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o suma rezonabilă. Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a vă soluționa cererea;
  • Durata de răspuns. Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum 30 de zile, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat, Compania are un volum foarte mare de cereri de soluționat sau dacă ați făcut mai multe solicitari, caz în care urmează să răspundem în termen de maximum 60 de zile. Vă vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de 30 de zile chiar înăuntrul termenului de 30 de zile. S-ar putea să vă întrebam dacă puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede și să scurtăm timpul de răspuns la solicitarea dvs.;
  • Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afecta, în mod negativ, drepturile și libertățile altor persoane vizate.

 

Drepturile vizate și descrierea acestora

Accesul

Puteți să ne cereți:

  • să vă confirmăm dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal;
  • să vă punem la dispoziție o copie a acestor date;
  • să vă oferim alte informații despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgăm, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi aveți, cum puteți face o plângere, de unde am obținut datele dvs. – în măsura în care informațiile nu v-au fost deja furnizate prin prezenta Politică.

 

Rectificarea

Ne puteți cere să rectificăm sau să completăm datele dvs. cu caracter personal inexacte sau incomplete. Este posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora.

Ștergerea datelor

Ne puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
  • v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau
  • dați curs unui drept legal de a vă opune; sau
  • acestea au fost prelucrate ilegal; sau
  • ne revine o obligație legală în acest sens.

 

Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară:

  • pentru respectarea unei obligații legale; sau
  • pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

 

Aceste două situații sunt cele mai probabile circumstanțe in care v-am putea refuza această solicitare.

Vă rugăm să aveți în vedere că procesul de ștergere a datelor cu toate datele și documentele aferente acestuia, este un proces ireversibil.

Restricționarea prelucrării datelor

Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

  • acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să verificăm acuratețea acestora; sau
  • prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau
  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs. aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță; sau
  • v-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în desfășurare.

 

Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care:

  • avem consimțământul dvs.; sau
  • pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau
  • pentru a proteja drepturile altei persoane fizice sau juridice.

 

Portabilitatea datelor

Ne puteți cere să vă furnizam datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent si care poate fi citit automat sau puteți solicita ca acesta sa fie „portat” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă:

  • prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul dvs. sau pe incheierea sau executarea unui contract cu dvs; si
  • prelucrarea se face prin mijloace automate.

 

Opoziția

Vă puteți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează față de acest interes.

De asemenea, vă puteți opune oricând prelucrării datelor dvs. în scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fara a invoca vreun motiv, caz în care vom inceta în cel mai scurt timp posibil această prelucrare.

Luarea de decizii automate

Puteţi cere să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci când decizia respectivă:

  • produce efecte juridice cu privire la dvs; sau
  • vă afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă.

 

Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia la care s-a ajuns în urma luării automate a deciziilor:

  • ne este necesară pentru a încheia sau a derula un contract cu dvs.;
  • este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dvs; sau
  • se bazează pe consimțământul dvs. explicit.

 

Plângeri

Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În Romania, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:

  • Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
  • Adresă: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania
  • Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212
  • E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

 

Fără a vă afecta dreptul dvs. de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, noi vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.

Politica de confidențialitate poate fi descărcată de aici.

Open chat
Bine ai venit 👋
Suntem aici pentru a va servi si a va ajuta cu orice detaliu sau intrebare aveti. Scrieti-ne aici.